wtorek, 2 kwietnia 2013

Hello!



Cześć! Postanowiłam założyć bloga, który mógłby pomóc WSZYSTKIM zrozumieć piękny świat chemii. Moja inicjatywa powstała, ponieważ zauważyłam, że dzisiejsza rzeczywistość wystawia nas na działanie różnych substancji chemicznych, a my do końca nie zdajemy sobie z tego sprawy. Działanie to może okazać się dla nas bardzo niebezpieczne, jak również  przydatne (np. wiele substancji, które udaje nam się znaleźć chociażby w szafce z przyprawami, może nam w duuużym stopniu ułatwić porządki :-))

Chemia jest wszechobecna towarzyszy nam w życiu codziennym. Chemia w pożywieniu, chemia w kosmetykach, chemia w lekach, chemia w ubraniach, chemia w meblach, środkach czystości, chemistry is everywhere!!

ZAPRASZAM do codziennych odwiedzin mojej strony, na której postaram się przybliżyć świat chemii.

2 komentarze:

  1. hej! dziś przypadkiem trafiłam na Twój blog, szukałam info o kawie i cytrynie. Również lubię chemię, choć tylko z zamiłowania. Ciekawią mnie również substancje aktywne obecne w roślinach. Masz dar do tego bloga! Mam nadzieję że się nie poddajesz ??? Szczególnie podobają mi się wpisy praktyczne o szamponie i mydle, postaram się wypróbować na własnej skórze. Saponiny w mydlnicy lekarskiej to też ciekawa sprawa... Jest tyle rzeczy, których nie wiemy my, zwykli ludzie, o podstawowych produktach, które mamy w swoich szafkach.

    OdpowiedzUsuń